Freitag, 26. Oktober 2018

Katër poezi nga Agim Gashi


JETA MBAN EMRIN TËND
(Njeriut që më dhuroi mëlçinë ) 

Akoma jetoj me frikën, 
Dhe bisedoj me ty
Vëlla a motër ishe nuk e di.

Ne mua jeton edhe ti.
Bashkë me endrrat dhe shpresën
Për të ardhmën 

Ti
Jetën deshe
Më shumë nga të gjithë
E dashurisë i dhe shpirt

Jeton në frymen time
Në këngët që po lindin

Jeton në Formulën e Dhembjës
Në Planetin e Dashurisë 

Jeta mban emrin tënd
Dhe lutjen për të nesërmen



 KUR BIE SHI

 Kur ngryset qielli
 Ngryset zemra ime

 Kur bie shi
 Lotojnë edhe sytë

 Sa shpesh
 Erret qielli
 Dhe bies hi

 Bubullimë 
 Në shpirtin tim


  
 ATDHEU

 Atdheut i fala dashurinë,
 Ishte pak

 Ia fala lumturinë
 aq sa kisha

 I fala djalin
 Oh…
 Te bukurin e babit.

 Do ia falë të gjitha përbesë
 Për një varr e një bajrak



BIJA IME, SHQIPJA IME.

Emer të shenjtë të pata dhënë
E shqip derdha edhe lotet për Ty
Kur ike për ta takuar perëndinë
Bija ime Shqipja ime Dielli im

Më janë shuar rrezet e zemrës
Jetës i humbën të gjitha ngjyrat
E dhembja mi dogji damarët e shpirtit
Po keq e le babin moj bij

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen