Freitag, 27. März 2015

Mërgimtari dukagjinas i dashuruar me artin


Fran Tanushi lindi në Dukagjin (ish Novosellë) në vitin 1963. Shkollimin fillestar dhe atë të mesem i përfundoj në vendlindje – Gjakovë, kurse studimet për Filozofi dhe Sociologjii ndoqi në Universitetin e Prishtinës.
 

Në vitin 1989 u largua nga atdheu dhe u vendos në Bavari (Gjermani). Aty filloj edhe veprimtarinë e vet si mërgimtar në organizimet kulturore, humanitare dhe politike të komunitetit shqiptarë. 

Fran Tanushi qysh heret ka ndjerë një dashuri të veqantë për artin në pergjithesi. Ai me shumë përkushtim e shkruan poezinë, por njëkohësisht shkruan edhe prozë, merret me pikturë dhe publikon shkrime gazetarie.
 

Frani ishte themelues, editor dhe për tri vjet drejtues i Revistës “Libertas”. Ai ka bashkëpunuar dhe vazhdon të bashkëpunoj me shumë gazeta e revista të shkruara dhe elektronike. Është anetar i Lidhjës së Shkrimtarëve te Kosovës dhe njëri nga themeluesit dhe njëherit Sekretrar i Lidhjës së krijueseve Shqiptarë në Mergatë (LKSHM).
Jeton dhe vepron në Augsburg të Gjermanisë.

Veprat:
"Jeta e censuruar", poezi
"Ishulli im", poezi
"Shkarpa" , që sipas autorit, gjendet në botim.



Pezi nga Fran Tanushi

DARDANIA

Emër i vjetër

shekujve të tërbuar
çmendurisht

Nën gurë muranash

fshehtësinë e historisë  
tënde e ruan

Me gishtat e gjymtyrëve
sakat
vitet për në rilindje numëron

Dardania

dardhania
kopshti  i Edenit tim

(Poezia ime e parë
Dardani - Prishtinë, 1982)




NË VEND TË LETRËS

Nënës

Kot më pret tek dera
si netëve të vona dikur
kur isha gjimnazist

Kot më pret rreth sofrës
mes vëllezërve
t’bekuemen me shijua

Kot mos derdh lotin
s´është ashtu si thonë
se pesha e jetës më është rënduar

Vetë Ti më ke thënë
jeta është luftë
që duhet fituar




MOS MË KËRKONI NDËR VARRE

Mos më kërkoni ndër varre
edhe pse nga afër i kam parë
të thella
të ftohta
të errëta ishin

krye varrit të hapur
e lexova emrin
u përkula të shkruaj datën
kur hija në të u thye
mortin duke e vrarë

shumë gjatë
mbetëm
pa u parë
pa u dëgjuar
që kur ftesa e trisht’ erdhi

ju kujtohet
kur e thashë
kam rrugë të gjatë për të bërë
nëse vonohem
ndër varre mos më kërkoni




DIALOG

para pasqyrës së vjetër
larg syve të botës
gjatë kuvenduam
kohën duke e kthyer

unë dhe ti
si dy miq
njëri tjetrin e besuam

sa herë ngacmuar jemi
duke kërkuar
fillin e lëmshit të dredhur
në trasenë e motit të brishtë




MUZGU I NJË NATE TË GJATË

mbi portën e madhe
të një  kulle të vjetër
shpendkeqja krrokate
krra krra krra                       

gjuajeni megurë
(thanë plakat)
të liga ndjellë ajo

loti  i Mrikës mbi të vëllanë
Gjinin nga agonia e zgjoi

djali e ngre shtatin e këputur
prej  shtatë plagësh
por plaga e tradhtoi

duke e puthur të vëllanë në ballë
Mrika e mallkoj vetën
qe (s)lindi djalë                             

pushka zëshem jehoi
krushqit mbrapa  Bajloz
ky vënd ska nuse për ty




BISEDË E PA ZAKONSHME

në një kënd të errët
të qytetit zhurmues
lapidari kalimtarit i flet

sa shumë dimrat i kaluam bashkë
në borë
në shi
me qiellin çati                                                                                                                                                                                                                                                            
ngrohur me ëndrrën për diell
terur nga era
i gjatë qe dimri
larg ishte pranvera

qe kur ike e me le vetëm
të gjithë dimrat supeve më mbetën




KOSOVË

Historinë tënde
të mbytur n’gjak
ta njoha
dhe shtatin me plagë ta pashë

me sytë e zemrës i  kam përcjell
rënjet dhe ngritjet tua
me rënkime dhe me shpresë
                                                             
hedhi mbrapa krahëve të lodhur

rrugët e dhembjës
zhgënjimt  zbrazja rrufetë

hark mbi qërpikun tënd
 le  të  bie ylberi
buzëqeshja jote
diellin e përshëndet

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen