Montag, 11. November 2019

Driton Smakaj: USHTARI NGA MËRGATA



USHTARI NGA MËRGATA

Sa i çmendur je!..
Po ik nga e ëmbla jetë
Po ik nga krahët e mi
Po më le në ankth për ty
Po më le në vetmi.

Po shkon në një katrahurë
Ku vdekja merr gjithçka
Burra gra e femijë...
Po shkon në një zjarr
Po shkon drejt e në varr.

Ah e dashur grua
Këtë jetë shumë e dua
Por s’rrij dot në shtëpi
Duke parë këtë çmendi.

Sa shumë shpirtin ma tërbon
Që jam larg në vend të huaj
Vetëm shoh barbarinë
Vrasin gratë dhe feminë...
Ai gjak i derdhur që po vlon
Është gjaku im,
Andaj zemrën ma trazon.

Nuk po dua të ndaloj
Me dhembje në zemër
Shumë fat t’uroj
Mos harro një dashuri
Femijët të presin në shtëpi.

Do jeni kudo në mendjen time
Ju jeni vet jeta ime...
Po shkoj të mbroj lirinë
Po shkoj të mbroj drejtësinë
Po shkoj të mbroj gra e femijë
Po shkoj në luftë për atdhe
Siç bëri i madhi Skënderbe.

Je një nënë një mrekulli
Të lutëm në paqe mi rritë k’ta f’mi
Nëse nuk kthehem në shtëpi.

2 Kommentare:

  1. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    AntwortenLöschen
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    AntwortenLöschen